24 prosince 2013

My Christmas Eve Random

Dárečky rozbaleny, žaludek spokojený, make-up připraven k odlíčení, teď už jen se pohodlně zabořit do křesla a sledovat Kevinovy trable, když zůstane sám doma. Letošní Vánoce se povedly!









Veselé Vánoce!

10 komentářů:

  1. Jůůů, tak snad brzo připravíš článeček, ve kterém napíšeš, co vše jsi dostala.
    Přeji krásné prožití svátků vánočních a šťastný Nový rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě připravím, Tobě taky a užij si zbytky dneška. ;)

      Vymazat
  2. Před nedávnem jsem ještě taky měla blog, ale přestal mě bavit a zrušila jsem si ho, což mě teď neskutečně mrzí.
    Každopádně, ty máš moc hezký blog.
    Co se týče tohoto článěčku, tak je úžasný a ty jsi moc sympatická.
    Hezké Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že si použila stejný systém popisování dárků jako můj bratr, s tím rozdílem, že on ty písmenka napsal někam zrovna mezi potisk, tak jsem to hledala pět minut :D
    Snad sis i vánoční svátky užila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To kvůli bráchovi, aby nemusel přelouskávat celá slova. =D

      Vymazat
    2. Můj brácha to udělal asi kvůli úspoře času nebo tak něco :D

      Vymazat
  4. Miluju Vánoce a tyhle krásné fotky mě k nim zase na chvilku přenesly, díky za to! A mimochodem - vypadáš skvěle :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj feedback.