23 ledna 2014

Essence Brushes Review


Vždycky jsem chtěla umět líčit, takže jsem snila o supr čupr štětcích vysoké kvality (i ceny). A pak jsem se na to tak nějak vykašlala. Stačí mi umět nalíčit sama sebe tak, abych byla spokojená. (Ale kdo ví, třeba si ten rekvalifikační kurz přeci jen udělám, pokud z té školy vážně vyletím. Just kidding, musím to dodělat, jen ještě úplně nevím, co budu dělat s těmi ztracenými kredity, za rok se z toho regulérně po...Šest hodin odborného jazyka týdně? Olé!) 

Díky tomu jsem přestala toužebně mrkat na Sigmu, Mac i Da Vinciho, nazula tenisky a vyrazila do Rossmanna pro štětec Powder Brush od Essence. Když už jsem tam byla, rozhodla jsem se začít konečně používat i tvářenky, proto jsem fialovému chlupáči pořídila i růžového bráchu Blush Brushe.


Ze slovního průjmu výše čtenář jistě tedy pochopil, že jsem v ruce nikdy nic zvlášť kvalitního neměla, takže rozhodně nikoho nebudu přesvědčovat o tom, že je Essence lepší. ALE já jsem nadšená. Jsou jemné, příjemné na pleti a zatím mi z něj nevypadl ani jediný chlup, přičemž je používám dobrého půl roku den co den. 

Přiznávám, že s jejich mytím si moc hlavu nedělám, takže kartáč dostaly všeho všudy tak třikrát. Po té spršce se pár chlupů zvlnilo, ale nic tragického. Plyne z toho však, že pro líčení většího počtu lidí jsou štětce absolutně nevhodné, nedokáži si představit, jak by vypadaly při mytí několikrát měsíčně či dokonce týdně. Tipuji to na slušivá košťátka.


Po kladné zkušenosti s těmito dvěma dárečky jsem si pořídila další dva na oči. Co se blendícího štětce týče, nabyla jsem dojmu, že ho vážně strašně nutně potřebuji, kdežto Eyeshadow Brush skončil v košíku z ryzí marnivosti. Plochý štětec už jsem jeden vlastnila, ale tak nějak je mi proti srsti používat jeden štětec na světlé i na tmavé stíny. 


Kdybych měla promluvit o kvalitě, je to vlastně totéž, co již bylo řečeno. S tím rozdílem, že tyhle štětečky myji častěji (což je logické, nepoužívám jen jeden oční stín a vážně jsem háklivá na zašpiněné bavičky). Chlupy trochu zježovatěly a ztvrdly, nijak markantně, ale ztvrdly. Vlnění se zřejmě díky délce naštěstí nekoná a pracuje se mi s nimi pořád stejně dobře.


Sečteno podtrženo jsem vážně spokojená. Jak jsem řekla, což jistě nikoho nepřekvapilo, rozhodně to nejsou štětce pro profesionály, to se vážně nevyplatí. Pokud jste ale jako já, milé dámy, a chcete něco, co bude sloužit jen a jen vám, nekladete si vysoké nároky, stačí vám, když vám štětce nenechají na xichtíku chlupy a neškrábou, rozhodně máte mé požehnání. Optimální je rovněž hustota a účel splní. Osobně skutečně nevidím důvod, proč by si někdo jako já, kdo se ráno namaluje, odpoledne v případě vnitřního nutkání přelíčí a večer nahodí párty xicht, měl investovat do vybavení v řádech stovek či dokonce tisíc, když si vystačí s Essence za pár korun. ;)

9 komentářů:

  1. Já mám první dva a jsem hrozně spokojená :)! Jsou hebké a nevypadávají ani štětiny, celkově se mi s nimi pracuje moc dobře, už jsem je prala tak 3x a zatím jsou pořád takové jaké byly :). Já je můžu doporučit,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkám, ono to zvlnění ani ztvrdnutí není nijak extra výrazné, funkčnosti to nijak nebrání, nepříjemnými na tváři to štětce taky neučinilo, ale když už píši recenzi, je na místě tyto drobné nedostatky uvést. =)

      Vymazat
    2. Však ano :) mě v téhle recenzi nechybělo jediné slovo :)

      Vymazat
    3. To mě těší, děkuji. ;)

      Vymazat
  2. Já mám tak tyhle štětce na oči, ten plochý ještě v původním fialovém provedení, plus zkosený, se kterým si líčím obočí, a musím říct, že na to moje malování jednou za měsíc jsou super. Na obličej mám ale studio štětce od elfu, na které si nemůžu stěžovat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad ELFem jsem taky jednu dobu uvažovala, ale ani ta stovka za štětec se mi nevyplatí. =))

      Vymazat
  3. Essence je v některých věcech docela uspokojivé. Já si předevčírem od Essence koupila magnetický lak na nehty a i když to výdrž nemá nic moc, s efektem jsem byla moc spokojená. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna laky bych jim zakázala vyrábět =D Nalakuju, vyjdu ven a ještě než zamknu dveře, už mi odpadne kus z nehtu. A po zkušenostech se stíny už jsem vůči kosmetice od Essence dost skeptická. Na druhou stranu transparentní pudr velmi překvapil.=)

      Vymazat
  4. Zrovna včera jsem si koupila Eyeshadow brush a už se těším, až ho budu používat. :-D Na oku je vážně příjemný. Myslím, že není takový rozdíl mezi štětcem za stovku a za 40 Kč.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj feedback.