10 ledna 2014

Kdo o mě nejlépe pečoval v roce 2013


 Už pár dní se snažím napsat článek, ale čím vás mám ohromovat? Outfitem "moje nové tepláky a to, co mi první přijde pod ruku"? Make-upem "chci být co nejdříve v knihovně a je mi jedno, jak vypadám"? Nebo třeba randomem zvěčňujícím hory papíru počmáraného všemi druhy zvýrazňovačů na tisíc a jeden způsob? Můj život je teď jeden velký stereotyp. 

Nakonec jsem se rozhodla dát dohromady dvojici článků zcela neoriginálního rázu, ale tenhle útěk ke kosmetice mi neuvěřitelně pomáhá. Už jen tím, že jsem tady teď půl hodiny šaškovala s foťákem, abych zachytila ta svá patlátka z jejich nejfotogeničtějšího úhlu. Budeme se tedy bavit o tom, kteří kosmetičtí kámoši mě v uplynulém roce nejvíce potěšili!

Když svou pleťovou situaci hodnotím s odstupem a pohledem na produkty, které nyní používám, tvářička si evidentně prošla pěkně schizofrenickým rokem. Jak zjistíte v jednom z budoucích článků o mém boji s akné, tak jsem začínala s krátery, strupy a hnisajícími vředy po celém obličeji, pocit sardinky v oleji mne provázel na každém kroku a hrozila jsem se každého okamžiku, kdy jsem se musela někde veřejně objevit bez make-upu. A skončila jsem se začínajícími vráskami, nutností pleť skutečně hydratovat a make-up používám jen pro svůj dobrý pocit, nikoliv kvůli ochraně svého okolí před zhnusením. Do detailu ale až ve zmiňovaném postu.


Krém od BC je perfektní. Tvoří základ a poslední dobou to jediné, co si na obličej mažu. Nezanechává mastný film, hydratuje, pleť je po něm neuvěřitelně hebká a s make-upem nedělá žmolky. Parťák, jak  má být!


Dříve jsem krémy na oční okolí moc nepoužívala, ale poslední dobou už se pomalu stávají součástí mého každodenního života. Vlivem vysušování při léčbě akné oční okolí utrpělo šok a tenhle krém ho z něj alespoň trochu dostal. Sensibio Eye od Biodermy je pro pleť jako zmrzlina po těžkém dni!


Období pleťových masek už zase pominulo, ale revitalizační maska Clairisine na mé poličce zůstala. Nehorázně smrdí, ale s aknózní pletí to skutečně umí. Užívám ji zhruba jednou či dvakrát do měsíce na noc a ráno se cítím skoro jako nová. Pleť je po ní matnější a dokonce zastaví i pár rašících vřídků.


To je on, mého srdce šampion! Tedy vlastně šampioni. Díky bráchům Akneroxiďákům už se mi nemění váha, když se odlíčím. Trvalo deset let, než jsem našla něco, co tu hrůzu na mém obličeji zlikviduje, ale důležitější je, že se tak vůbec stalo. Některé jizvy mne budou dost možná provázet už po zbytek života, ale to jsou maličkosti. Není nic lepšího, když vás chlap pohladí po tváří a pochvaluje si, jak ji máte heboučkou!


Jakmile si začnu připadat jako absolutní sušenka, sáhnu po vzorečku čistého kolagenu od Iven Cosmetics Luxury Line. Pokud se nemýlím, nalezla jsem jej v Ladyboxu a nedám na něj dopustit. Úžasně udržuje pleť hydratovanou. Jediným problémem je cena, plné balení se pohybuje snad kolem dvou tisíc, což by byl skutečně razantní zásah do mého rozpočtu. Pokud s tím ale nemáte problém, mohu vřele doporučit.


Se suchými místy na pleti souvisí také šupinky. Ty mi pro změnu pomáhá likvidovat peeling z řady Sébium od Biodermy. S tím pocitem, který mám po jeho použití, bych mohla umřít!


Čistící gel z téže řady miluji už třetím rokem. Je to frajer jako žádný jiný! Odlíčí cokoliv rychlostí blesku a parádně odmastí pleť. Kdo další se chce zamilovat?


Když mám období sušenky, dávám při odličování přednost Hydrabiu H2O. Odličování zabere sice více času, ale pokud potřebujete hydrataci na počkání, nic lepšího nenajdete!

Na závěr dva odkazy. Jestli ještě neznáte Eivu Poppins, dovolím si říct, že už i mou kamarádku, koukejte se okamžitě přesměrovat zde:  http://eivapoppins.blogspot.cz/

A pokud už vám z toho všeho kolem tak akorát šplouchá na maják jako mně, nechoďte spát, než si přečtete tohle (ale nejprve se ujistěte, že se můžete tlemit nahlas dle libosti): http://www.extra.cz/nejkurioznejsi-rozhovory-mezi-dispecery-a-piloty-tohle-vas-vazne-pobavi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj feedback.