30 ledna 2014

Kterak blondýna s akné bojovala

Jak je řečeno ve videu, délka článku by byla příliš, takže video. Natáčeno s umělým osvětlením a stále ještě se spánkovým deficitem, buďte tedy shovívaví. :)





2007

2013



2014 (bez make-upu uprostřed zkouškového)

10 komentářů:

  1. Mě začalo akné ve 13ti letech, ale takovým způsobem že jsem měla čelo, bradu, nos a záda jak struhadlo a samej červenej pupínek. :( Pak jsem začala brát HA konkrétně Diane a měla jsem pleť jak porcelánová panenka, po jejím vysazení tzn.asi po necelém roce, jsem začala brát jinou antikoncepci a krásná pleť byla v nenávratnu... chodila jsem na kosmetiku, ale ani tam to není o tom že bude krásná pleť, kosmetička mi vymačkala černé tečky, vyčistila pleť a to bylo vše, velké boláky zůstávají... Pak na střední už jsem měla pleť zase zklidněnou a hezkou a teď? Teď je mi 19 a bradu mám zase samý červený a veeeelikánský bolák s hnisem, kolikrát nemůžu otevřít ani pusu :( .. Používám Biodermu, Vichy, ale nic prostě NIC! Chci se zeptat ten akneroxid je na předpis? Docela ráda bych ho zkusila. Asi také udělám článek o akné jak momentálně teď vypadám kdyby to nevadilo :) ..
    Jinak musím říct že Ti to ve videu moc sluší, jsi hrozně krásná a milá :) ! Krásně jsi to natočila a působíš velmi příjemně, škoda že už další videa nebudou, byla bys další sledovaná youtuberka :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, moc jsi mě potěšila a jsem ráda, že se video líbí, ale nemyslím si, že by se ze mě stala nějaké hvězda YTB. =D Co se Akneroxidu týče, je běžně prodejný. =)

      Vymazat
    2. Myslím že by si tě oblíbilo hodně lidí :))

      Vymazat
    3. Jsi fakt moc milá, ale já si nijak moc nefandím. Tenhle pokus už tu v minulosti byl a nic moc teda. =D

      Vymazat
  2. Já se také připojím se svým příběhem...
    Akné mi začalo také s přechodem na 2. stupeň ZŠ. Byla jsem tehdy jak černá ovce třídy, byla jsem terčem všech kluků natolik, že můžu mluvit o šikaně. Nejen že mi tu ubralo velkou část sebevědomí, ale "zformovala" se mi podle toho i má povaha. (Jsem introvert.) Vyrovnávám se s tím stále. Je to na prd. Antikoncepce můj obličej trochu zlepšila. A proto se dost bojím jejího vysazení. :-( I když to v bližší době neplánuji, často na to myslím. Poslední půlrok jsem ten efekt navíc mohla vidět na sestře. Úplně s tebou souhlasím v tom, že by rodiče v tomhle neměli být tak laxní. Všude ten můj 10letý boj zanechal stopy...
    V mém pečujícím arsenálu je teď čistící pěna na obličej (Ryor), hydratační krém, Akneroxid 5, olejíček od Saloos a krém pro sjednocení tónu pleti (Avon). Akneroxid mám díky tobě, jeho účinky jsou fakt skvělé. Krém od Avonu sice nenechává mizet flíčky, ale hojí rychle nové stroupky. Nic jiného nepoužívám. Je těch přípravků málo, ale na pleti se to nijak nepodepisuje. A jím úplně všechno (s mírou) a také to ničemu nevadí.

    Takže ti děkuji za ten Akneroxid! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělá mi obrovskou radost, když zjistím, že jsem někomu pomohla, takže děkuji já tobě za tenhle feedback! Akneroxid je na mém blogu již trochu ohranou písničkou, ale vidím, že to má smysl. =) Co se šikany týče, moc mě to mrzí. Chtěla jsem o tom mluvit, ale to už by z toho videa byl celovečerní film. Taky jsem měla ve škole problémy, byť ne skrz akné, ale i tak se ze mě stal jen pytel nervů a pomohla mi z toho až vysoká, takže s tebou naprosto soucítím. =)

      Vymazat
  3. Taky žiju už pěknou řádku let ve společnosti tohohle strašáka. Na začátky si už přesně nevzpomínám, ale řekla bych, že mi bylo kolem patnácti. Hodně těžce jsem to snášela a sebevědomí šlo do háje, i když mi to spolužáci nijak sežrat nedávali, prostě to trápilo mě samotnou. Nepomáhalo nic, a tak jsem nakonec jen kvůli tomu začala brát HA. Pět let jsem byla spokojená a měla jen sem tam nějaký pupínek, jinak nic. Pak jsem ale četla o HA čím dál tím víc, až jsem si řekla, že už si tenhle hnus do těla dobrovolně dávat nechci, i když jsem počítala, že se mi znovu vrátí pleť do původního stavu. Stalo se. A opět to nesu docela těžce, i když se snažím být aspoň trochu nad věcí. Zkouším všechno možné, některé přípravky pomáhají, ale žádné zázraky se bohužel nekonají. Nicméně ten Akneroxid určitě vyzkouším a třeba budu mít štěstí. Jsem ještě starší než ty a taky stále bojuju. A oceňuju, že ty se nebojíš bojovat ani takhle veřejně. Díky za tenhle článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S akné jsem bojovala roky, utratila nespočet peněz s ještě víc litrů slz vybrečela, takže pokud teď můžu tohoto trápení někoho ušetřit, ráda to udělám. Akné sice k pubertě patří, ale mělo by i v té pubertě zůstat a rozhodně by si jim neměl nikdo z nás nechat zničit pleť, natož pak chuť do života.=)

      Vymazat
    2. Tak musím napsat ještě jednou, po dvou týdnech s Akneroxidem. A musím ti ještě jednou obrovsky poděkovat, protože jen díky tobě jsem se o něm dozvěděla a koupila si ho. K mému vlastnímu překvapení dokázal doslova zázraky a já teď pokaždé, když stojím před zrcadlem, nevěřícně zírám na svou pleť a nevěřím, že je opravdu moje. Už jsem skoro nedoufala, že s ní ještě něco dokáže zatočit. Díky ti, že mám zpátky kus svého sebevědomí a jsem zase o špetku šťastnější!

      Vymazat
    3. Díky za tenhle komentář, ani nevíš, jakou mám radost! =)

      Vymazat

Děkuji za tvůj feedback.