25 ledna 2014

Zkrášlovadla objevená v roce 2013


Původně jsem chtěla sepsat všechnu dekorativku, kterou jsem nejvíc používala při snaze ze sebe učinit krásnou, nakonec jsem se však rozhodla vám ukázat jen ty, které se mi v uplynulém roce dostaly do rukou prvně a které z té ruky už nikdy nedám!



Tekuté linky značky Regina mi ukradly srdce. Od kamarádky na ně poslouchám chválu už dobré dva roky, ale pořád jsem se k jejich koupi nějak neměla, jelikož jsem měla jedny linky nevypotřebované, když však těmto odzvonilo, Regině už nic nestálo v cestě. 

Mám hodně mastná víčka, ale tyhle linky se celý den ani nehnou! Tak, jak je nalíčím, je taky večer najdu. Zároveň jdou však velice snadno odlíčit. Nejlepší linky na světě a přitom za zcela směšnou cenu! 


Matující transparentní pudr od Essence je dost profláklý na to, abych si dovolila se o něm moc nerozvášňovat. Jen potvrzuji jeho pověst, je super! Mám už třetí balení a používám den co den.


Loni jsem vzplanula pro nafialovělé odstíny. Tu pravou fialovou pro sebe jsem našla v nové kolekci rtěnek od Essence v odstínu 09 Wear Berries!, ovšem výdrž nic moc.

Rtěnku od MUFE z kolece Rouge Artist Intense v odstínu Mat 6 považuji za nejlepší kauf 2013. Pořídila jsem si ji v rámci výprodejové akce v Sephoře za sto pade. Na rtech vypadá fantasticky, vydrží, ale hodně vysušuje a cuckuje se. Proto pod ni používám balzám nebo jinou mastnější rtěnku. Stejně jako zmíněný pudr patří k mé everyday make-up routine a i přes drobné nedostatky si bez ní nedokáži představit život. No dokáži, ale nechci!

2 komentáře:

  1. Essence rtěnky jsou za těch pár korun vážně skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dříve jsem se rtěnek hrozně bála, ale teď už je nosím pravidelně :) tyhle od Essence vypadají dobře)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj feedback.