12 února 2014

Nakupuju se Shopinem

Už je to nějaký ten pátek, co jsem byla oslovena zástupkyní společnosti vyvíjející mobilní aplikace Shopin s nabídkou spolupráce. Nejprve jsem si říkala, že jestli tenhle blog má s někým spolupracovat, tak spíše s kosmetickými společnostmi, copak já rozumím nějakým aplikacím? Ale pak jsem zjistila, co je to zač a je mi ctí, že vás nyní mohu s aplikací seznámit.

Takže o co jde? Shopin je jakýmsi průvodcem po světě nákupů. Po přihlášení si nastavíte kraje a obchodní centra, která vás zajímají, a Shopin vám prozradí, co se ve vašem okolí děje, kde mají jaké akce, ale také vám dá třeba tipy, v čem vyrazit nebo si můžete přečíst nějaký ten článek. Jako nejužitečnější složku Shopinu však vidím hlavně recenze a nákupní tipy uživatelů. Přeci jen obchodníci jsou sebranka a jsou schopni si zaplatit cokoliv, ale když už člověk vidí názor druhého obyčejného smrtelníka, už je v tom určitá objektivita, co myslíte? 

Ukažte mi shopaholičku, která by takovou aplikací v mobilu pohrdla!


Zobrazování obrázku surikatka_telefon.png

K technické stránce věci... Co se mých technických znalostí a schopností týče, rozumím tomu asi jako kůň petrželi, takže to vezmeme laicky. Vypadá to hezky a jednoduše se to ovládá. Všemu tak nějak šéfuje maskot v podobě surikaty, což mě jakožto milovníka těchto tvorů s poněkud dementním výrazem naprosto nadchlo!

Projekt je zatím na začátku, a tak není divu, že má jen omezenou nabídku, ale vidím v něm určitě potenciál. Takže hned utíkejte na http://www.shopinapp.net/cz, stahujte a doufám, že se brzy setkáme mezi řádky některého z mých článků přímo v Shopinu!

Pac a pusu, surikatě zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj feedback.