09 února 2014

RECENZE: Aussie Aussome Volume Shampoo

Týden utekl jako voda. A to doslova. Od pondělí jsem se nezastavila, ve škole jsem vysedávala od rána do večera, hlavně tedy do večera a mám pocit, že uplynulý týden byl jedna velká párty. Pokud sledujete můj Instagram, tak jistě víte proč. Teď už ale dost o mně a pojďme se pobavit o dvou přípravcích na vlasy, které mne nadchly.

Před měsícem jsem vyrazila do DM s jasným cílem - pořídit si šampon a kondicionér od Toniho, ale pak na mě mrkli klokani z lahviček Aussie a bylo vymalováno. Balení zvítězilo. O společnosti jsem už cosi dřív slyšela, ale šlo to dost jedním uchem dovnitř a druhým ven. Co se kosmetiky týče, jsem dost exot, protože většina mainstreamově oblíbených produktů mně nesedí/nesluší/smrdí/škodí. Zkrátka vždy něco extra. Ale klokani se budou na mé poličce vyjímat hezky, řekla jsem si.


Uplynul tedy měsíc.Obecně vzato si myslím, že je měsíc na zrecenzování šamponu v mém případě zcela optimální doba. Vlasy si myji minimálně jednou denně, a tak jsem si už stačila lecčeho všimnout, byť jsem se ještě nedostala na dno. Ale k tomu už taky není daleko.

Tak nějak logicky začnu šamponem. Konzistence je hustá, téměř gelová. Voní příjemně bylinkově a neuvěřitelně dobře pění, což se odráží v menší spotřebě. Vlasy se mi po delší době užívání přestaly tak brutálně mastit a, což  mě překvapilo asi nejvíc, skutečně dodal mému háru nějaký ten objem, jenž byste u mě obvykle hledali marně. Bez kondicionéru jsou vlasy po umytí docela hrubé a nerozčesávají se zrovna snadno.

Kondicionér má konzistenci krémovou, ale oproti klasickým drogérkovým kondicionérům je tekutější. Voní podobně jako šampón, ale řekla bych, že o něco jemněji. Přirovnala bych ty dvě vůně ke kamarádům, z nichž kámoš Šampon je ten, koho nikdy nepřehlídnete, protože je ho všude plno, vždycky nejvíc slyšet i vidět, kdežto kámoš Kondicionér se tiše přikrade, počká, až sami vezmete jeho přítomnost na vědomí a uvědomíte si, jak rádi s ním trávíte čas. Co se týče účinků na vlasy, dodá jim lesk, zjemní je, uhladí

Přípravky mají o něco vyšší cenu, ale rozhodně se investice vyplatí. Neměla bych tu drzost jeden nebo druhý používat zvlášť bez jeho věrného parťáka, vážně nevěřím, že by dokázali s mými vlasy srovnatelné mistrovské dílo. Určitě se zařadí mezi mé kosmetické stálice, byť bude nutné pro dobro mých vlasů být čas od času nevěrná třeba právě s Tonim.

1 komentář:

  1. Tuhle řadu teď používám a v zásobě mám ještě jinou verzi :) Jsem spokojená víc než dost :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj feedback.