15 února 2014

RECENZE: Maska Sébium od Biodermy

Poslední dobou dávám pleti dost zabrat, a tak jsem se rozhodla, že si dneska dopřeji správný holčičí relax, abych si ji udobřila a zároveň testnu novinku od Biodermy!



Musím říct, že na masku jsem se těšila celé tři dny, co mi ležela na poličce. Kvůli absenci masky pro mastnou pleť jsme si s holkama posteskly už na prvním biodermáckým sletu, a tak jsem měla radost, že je dílko konečně na světě.


Na první pohled mě překvapila velikost balení, protože mám již zkušenost s maskami z řad Hydrabio a Sensibio, vedle kterých vypadá Sébium jako cestovní balení. To ve mně vyvolalo pocit, že bude zřejmě na jedno použití potřeba jen malé množství produktu, jako je tomu například u výše vyobrazeného čistícího gelu. Líbí se mi matné zpracování.


Konzistence produktu je neskutečně hustá. Nejprve se mi zdála krémová a na pokožce velice příjemná, bylo to jako se otřít o samet, ale jakmile jsem chtěla masku rozetřít po pleti pro vytvoření rovnoměrné vrstvy (jak mě ostatně nabádal i návod k použití), už byl oheň na střeše. Rozetřít masku je naprosto nemožné. Neskutečně se cuckuje, dělá mapy, scvrkává se. Takže to dopadlo nějak takhle:


Rovněž mě nijak nenadchla myšlenka odstraňování masky. Díky přílišné hutnosti a tuhnutí ji logicky nesetřete tampónkem, takže jej musíte prakticky sedřít. Jde to i na sucho, čímž jsem však svou pleť nehodlala trápit a vypomohla jsem si vodou. Sice jsem netrápila pleť, ale žmolky se tvořily stejně a nebyla jsem si jistá, jestli bych neudělala lépe, kdybych tvář nenamočila, protože mokré žmolky jsou vážně čiré zlo.

Co se výsledného efektu týče, tak skutečně zmatní. Zprvu se mi zdálo, že tak zmatňuje, až vysušuje, ale po chvíli se pokožka dostala zase do rovnováhy. Pleť je po masce jemná a nepociťuji žádné pnutí.

Navzdory docela dobrému výslednému efektu musím konstatovat, že jsem z masky vcelku zklamaná a sama bych si ji nekoupila. Jsem ráda, že jsem ji zkusila, pravděpodobně ji vypotřebuji (což půjde vzhledem ke spotřebě na jedno použití velmi rychle a snadno), ale nic, co bych vychvalovala na každém kroku, což je pro mě u produktu od Biodermy docela nezvyk.

UPDATE 3.3.2014: Při druhém použití jsem při odstraňování masky postupovala přesně podle návodu, byť se to příčilo mému vnitřnímu přesvědčení. Moc totiž nesouhlasím s takto násilným dřením, protože moje pleť byla potom akorát podrážděná a na místech, kde se akné vyskytuje, jsem pociťovala pálení, což je logické. Od té doby tedy používám masku jen v případě, že nemám na pleti žádné vřídky nebo jen na T-zónu, kde se mi akné vyskytuje opravdu velice zřídka.

7 komentářů:

  1. Já mám s pletí velké problémy, snažím se s nimi bojovat právě tak, že na moji pleť volím pouze zmatňující přípravky. Mám totiž velké problémy s tvorbou mazu, který nadále tvoří akné. Za masku bych byla ráda, sice jsem čekala větší nadšení, ale samozřejmě k vyzkoušení se hodí. A pokud štěstí zapřeje, tak bych ji samozřejmě ráda vyhrála. Sleduji tě každý den, jsi skvělá. :)
    mrsmishell@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. :)) Já osobně mám velké problémy s pletí, takže bych se vůbec nezlobila, kdybych tuhle masku mohla vyzkoušet. Sleduji pravidelně :) RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ták čo sa týka pleti a vlastne nie len pleti ale aj celej pokožky tela som na tom dosť zle. Na rukách sa mi robia suché fleky, ktoré neskutočne svrbia už 4 roky. Tento rok sa mi tie fleky bohužiaľ začali tvori aj na tvári a hlavne v okolí očí a pier. Aby toho nebolo málo v okolí vlasov sa mi začali na tvári robiť aj pupienky, ktoré však nie sú vyrážky -_- A zmastnelo mi celé čelo, na ktorom sa mi postupne vytvárajú malé vyrážky a čierne bodky. Našťastie to nieje tak viditeľné keď si dám make-up. Skúšam všetko možné. Momentálne mám doma Herbalife ale rada by som určite skúsila niečo nové :)
    s.palgutova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla vždycky pleť téměř bez problémů, maximálně jsem jí měla v zimě víc vysušenou. Pak jsem ale přestala brát antikoncepci a pleť mám hroznou.... Je to docela nezvyk, najednou se o ní musim víc starat, řešit pupínky... Vždycky jsem ráda, když objevím nějaký produkt, který mé pleti alespoň na nějakou dobu pomůže :) I když ideální to pořád není. :)
    lucie.krouzkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle masku chci vyzkouset uz od te doby, co jsem ji zahledla na fb Biodermy :) ja jsem velka fanynka prave Biodermy a dokonce jsem presvedcila pritelovu maminku, aby taky zkusila Biodermu, protoze pouzivala Vichy, dokonce i pritelove mladsi sestre jsem doporucila AKN na pupinky a hlavne ten Sebium myci gel a od te doby uz maji druhe baleni od obou a "tchyne" si nakoupila ruzovou micelarku a pak nejake dva kremy z Matriciane rady :) a Vichy micelarka uz lezi nepouzivana na policce :D a ja mam doma take produkty od Biodermy a za me jsou TOP! Ted miluju Global, ktery predcil i to AKN :) dokonce vlastne i babicce jsem dala vyzkouset Atoderm Creme, ktery se da pouzivat na telo i oblicej a jejimy slovy - "Ten krem je fakt LUXUSNI!" :D takze jsme si ho v akci koupili 500ml plus 500 ml zdarma :D

    Jinak sleduji uz dlouho :)

    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ráda bych vyhrála protože jsem ještě nikdy žádnou věcičku od biodermy nevyzkoušela, i když po tom už pěkně dlouho toužím!:)
    Já sama pleť moc problematickou nemám, ale dokonalá také není... :)
    Ráda bych masku vyhrála už i kvůli mé sestře, která se na výrobky od biodermy taky třese nadšením, až si něco vyzkouší.. :) A co je dokonalejšího než si udělat příjemné odpoledne se sestrou a naplácat na sebe nějakou tu masku, udělat si nehty atd..?:)

    Jityblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Za tuto recenzi jsem moc vděčná.:-)Většina z nás má problémy s pletí a právě tyto recenze dívkám a mně pomáhají v rozhodnosti při koupi.:-)Když jsem slyšela o této nové masce, byla jsem velice zvědavá jak funguje,jsem ráda za tvůj názor.:-) Mám s pletí celkem složitý život,je velice citlivá a trpím na ekzém v určité viditelné oblasti na obličeji,je to nepříjemné a celkem stresující,tento problém s ekzémem začal přesně před rokem.Rozhodla jsem se tedy,že jdu do lékárny a končím s výrobky z drogerie a tak jsem si koupila první výrobek od Biodermy-růžovou micerálku Sensibio,a byla jsem natolik nadšená,že jsem si šla rovnou koupit další balení a výrobky co jsem měla z drogerie letěly do koše.:-)Zkoušela jsem nadále výrobky od Biodermy v různých vzorcích a začali mi vyhovovat.:-)Momentálně používám micerálku Sensibio,peeling Hydrabio a krém Sebium AKN fluid,u zelené řady Sebium jsem byla před zkoušením trochu nervózní,ale nakonec jsem byla mile překvapená a AKN fluid jse stal mým každodenním parťákem.:-) Masku bych si přála moc vyzkoušet,velice mě zajímá jaký by měla účinek na mé pleti a zda by mi pomohla v boji s mou pletí.:-) Tvůj blog jsem začala číst nedávno a budu číst nadále,je skvělý.:-)
    ivetmerkel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj feedback.