22 února 2014

Recenze: NYC HD Color Quattro Eye Shadow v odstínu How I Met You

Včera se mi dostaly do rukou stíny od NYC, a tak jsem je jako správný kosmetický maniak (byť se snažím to omezovat) samozřejmě musela hned otestovat.




Balení je, jak vidno, klasické NYC. Nic zvláštního, ale působí elegantně, netváří se, že by se chtělo hned rozpadnout a mně se líbí.


Na první pohled jsou barvy odstínu 822 How I Met You překrásné. Bílý, stříbrný a modrý stín mají shimmer spíše metalický, kdežto černý obsahuje klasické třpytky.


Mile mě překvapilo, že nijak přehnaně nepráší a na první pohled se zdálo, že mají vzhledem ke své cenové kategorii relativně dobrou pigmantaci. Pak jsem je ale dala na oči...


Jakmile jsem je nabrala štětcem, byla rázem pigmentace na oku nula nula nic. Abych docílila vůbec nějaké barvy, musela jsem štětec navlhčit a z královsky modré byla i tak šedo-černá s modrým nádechem. S černou to byla obdobně smutná píseň, bílá jen jemně projasnila a šedá se musí nanést v opravdu silné vrstvě, aby byla vůbec vidět.

Výdrž není taky žádná sláva. Myslím, že naneseny za sucha by nedaly ani hodinu, naneseny vlhkým štětcem zvládly tři hodiny a potom se začaly slévat. Nikoho asi nepřekvapí, že odlíčení proběhlo bleskově.

Upřímně řečeno vůbec nevím, jestli je budu používat. Mám v plánu je využít v úterý při líčení na Antiples, ale potom...  Dobrý bílý stín mám od Avonu, černý od Inglotu, modrá stejně není taková, jak se tváří a šedou nepotřebuji, takže kdo ví. Doporučit paletku ale určitě nemůžu.

A připomínám, že do zítřejší půlnoci ještě stále probíhá soutěž o masku Sébium: 

5 komentářů:

  1. Ahoj, super článek! Já moc k značce NYC nemám důvěru, i když hodně bloggerek si pochvaluje jejich matující pudr. Mi ta značka není sympatická a zdá se mi ještě míň kvalitní než Essence. Takže tato tvoje recenze mne ještě utrvrzuje v tom, že se jejich stojanu budu vyhýbat i nadále.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Odstíny se mi líbí, jen škoda výdrže..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výdrž se dá často "obejít" dobrou bází nebo třeba nanesením Color Tattoo, nejvíc mě žere ta pigmentace modré. Tak krásný stín to mohl být! =D

      Vymazat
  3. Jo na ruce to vypadá vždy dobře, ale pak na oku pigmentace žádná :) Taky používám k tomu vodu :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám v tomhle zjednodušenou situaci, protože mám dost mastná víčka, a tak mi stíny více méně chytají dobře, ale stejně. Ta modrá mě fakt štve. =D

      Vymazat

Děkuji za tvůj feedback.