24 února 2014

Recenze: Toaletní voda Super Playboy COTY

Parfémy recenzovat neumím, ale nemůžu si pomoct. Super Playboy je tak strašně fotogenický, že si pár řádků neodpustím.



Začnu tedy balením. Přechod na barevné mašle ušatých flakonků vřele vítám. Není to nudné, je to hravé a cílovou skupinu Playboye (myslím tím 14-18 let) jistě zaujme stejně jako obsah lahvičky. Už jste snad někdy v ruce drželi něco tak jedovatě růžového? Já rozhodně ne.


Co se vůně týče, je svým balením zcela přesně vystižená. Silná, relativně těžká, řvavá, sladká tak, že vás z toho bolí zuby nebo hlava. Výdrž nic moc, ale při té ceně s tím snad ani nikdo nepočítá. 

Super Playboye si představuji pro někoho, kdo na sebe chce za každou cenu upozornit, koho je všude plno, kdo miluje růžovou a je sám o sobě takový růžový zajíc/králík...nebo jej využijete na nějaké dost praštěné akci, jakou je třeba náš zítřejší Antiples, na který se tímhle rozhodně dozdobím. Až sem hodím fotky svého kostýmu, pochopíte, že jsem si jiný odér ani vybrat nemohla! 

Výhledově s tímhle ušákem však nijak nepočítám a pravděpodobně poputuje někam dál. Já bych jej využila jen jako dekoraci na poličce, kde už se dlouho roztahuje Pin Up Playboy, jenž voní dost podobně, jen tak nějak umírněněji. Proč tedy někomu neudělat radost?

4 komentáře:

  1. Mám ráda vůně Playboy :) Mám teďka VIP :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Plánuji si nějakou koupit, hrozně mě totiž lákají a vzhledově to vypadá moc krásně!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Od této značky jsem už také měla jednu toaletku a voněla úžasně :) Asi si zas budu muset nějakou pořídit :-)
    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš, do konce už zbývá jen pár dní > http://www.chicoco.cz/2014/02/giveaway.html ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Já playboy vůně miluji. :)
    Zatím mi nejlépe voněla Play it Sexy.

    http://minuscin-svet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj feedback.