23 února 2014

Studentské svačinkování: Losos na grilu

Včera jsem při výrobě obědu prožila dvě premiéry - poprvé jsem dělala lososa a poprvé jsem použila ten svůj zázrak jako gril. A obojí dopadlo báječně!


Lososa miluju, ale je to trochu finančně nákladnější záležitost, a tak jsem si jeho přípravu nechávala až na nějakou výjimečnou událost, jíž kombinace Valentýna, narozenin milého a faktu, že se v březnu chystám na měsíční veganský experiment, jistě je. Dneska budete tedy potřebovat filet lososa, brambory, grilovací koření, olivový olej, sůl a zeleninu dle vlastního výběru.


Jako vždy je to vše velice jednoduché. Oloupejte a nakrájejte brambory, hoďte na sporák, přidejte sůl a kmín, vařte deset minut.


Naporcujte filet lososa na libovolně velké kousky, posypejte grilovacím kořením dle chuti, pokud není koření dostatečně slané, přidejte sůl, na pánev či jinou smažící plochu nalijte olivový olej a pusťte se do smažení. Smažte cca 15 minut a průběžně obracejte. Jakmile kousek otočíte, nezapomeňte jej okořenit i z druhé strany.


Jakmile losos ze všech stran zbledne a získá zlatavý nádech, servírujte společně s bramborama a zeleninou.


3 komentáře:

  1. Lososa miluju :)
    Super blog, hezké články. Jen tak dál ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím proč, ale mě losos nikdy moc nezaujal, nemám ho ráda. Ale jinak to vypadá skvěle, ten tvůj gril je supr. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj feedback.