18 února 2014

Studentské svačinkování: Tortilla á la sendvič

Když máte jednu malou indukční plotýnku, na níž funguje jedna pánvička z dvaceti, na patro, moc gurmánské parády neuděláte. A tak jsem si k Vánocům přála sendvičovač, který bude mít nečleněné destičky, abych jej mohla používat částečně jako gril. Díky němu teď můžu začít "vařit" rychle, levně, snadno, chutně a když se mi bude chtít, dokonce i zdravě. A když se mi navíc něco povede, ochotně vás inspiruji. Tak jako dnes.

Tortilly miluju! Nejradši je mám se salátem a kuřecími kousky, což si však mohu dopřát jen v případě, že přijedu k našim, kde mám k dispozici sporák, zatím se mi totiž nepodařilo najít pánev, mezi níž a kolejní plotýnkou by komunikace nevázla. Včera jsem však zaslechla volání slevy v Kauflandu a přinesla domů osm kusů. Původně jsem plánovala s otevřením balíku počkat do víkendu, kdy budu milému vařit v rámci narozeninových oslav, jenže huba mlsná udělala své a voilá, zrodila se tortilla á la sendvič. Tedy dvě, protože tu první mi milý prachsprostě sežral!

Na jednu porci si připravte dvě tortilly, olivy, bazalku, půlku mozzarelly a šunku. Pokud máte rádi zeleninu v toastech, dobrovolnosti se meze nekladou, ale mně horký okurek ani rozplizlé rajče po chuti moc nejsou.

Všechny suroviny poskládejte na tortillu.





Přiklopte druhou tortillou. Stačilo by smotat první, ale sýr má tendence opouštět stanoviště.



Smotejte.


Hoďte na gril.


A cca po pěti minutách si nechte chutnat!


Doporučuji podávat s čerstvou zeleninou.

3 komentáře:

  1. Vypaá to skvěle. Já byla v Kauflandu v neděli a taky jsem hned brala tortilly. :D

    OdpovědětVymazat
  2. mnam vypadá to jako pannini :D :) já to dělám taky, ale s toastovačem, vyzkoušej tu tortillu i na sladko, třeba s čokoládou a banánem ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj feedback.