17 února 2014

Valentýnské šokování

Nejsem z těch, co by Valentýna nějak prožívali. Líbí se mi obchoďáková výzdoba, líbí se mi tematicky laděné dobroty, ale že bych potřebovala dusit milého a dělat z toho drama, to rozhodně ne. Navíc mám teď poněkud tíživou finanční situaci, a tak jsem došla k závěru, že bude nejlepší oslavit až jeho narozeniny tento týden. A to jsem řekla i milému. Milý byl však jiného názoru a když jsem se v pátek vrátila ze školy, překvapil mě s nejkrásnější kyticí růží, jakou jsem kdy dostala. Omlouval se, že sháněl bílé, které nebyly, ale upřímně? Mně se ty žluté stejně líbí víc! Málem jsem se rozbrečela. Úplně mi vyrazil dech.







A co se mé valentýnské oslavy týče, tak jsem ji strávila s přáteli. Celou noc jsme courali po podnicích, což se mi pěkně vymstilo a teď krutě zápasím s chřipkou. Avšak nutno poznamenat, že za ten Sex on the Beach pro dva vypit punkáčsky ve třech to stálo!


2 komentáře:

  1. To je krásné jakou radost dokážeš mít i z kytičky :) ! Je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby ne! Můj muž má k romantikovi asi tak blízko jako já k titulu z atomové fyziky, takže jsem vážně něco tak nádhernýho nečekala! =D

      Vymazat

Děkuji za tvůj feedback.