23 března 2014

A masky putují k...

Slíbila jsem vyhodnocení soutěže do konce týdne, takže je to tady. Nakonec jsem Random úplně vynechala, a to z prostého důvodu - nechtěla jsem masku věnovat někomu, komu by mohla ještě přitížit. A aby nepřišly zkrátka ani slečny, co tentokrát nevyhrály, rozhodla jsem se věnovat každé z nich krátký odstaveček s tipy na produkty. 

Vítězkami se tedy stávají...


Výherkyním gratuluji a co nejdřív je zkontaktuji.

RADY A TIPY




U problémů s akné asi nikoho nepřekvapí, že v prvé řadě doporučím čistící gel Sébium od Biodermy a Akneroxid 5/10 - záleží na vážnosti. Někomu pomáhá i Sébium Global od Biodermy, krém na problematickou pleť od Ryoru s fytosfingosinem a ráda mám i peeling Sébium od Biodermy, ale je to pořád peeling, takže opravdu opatrně. Od věci není ani úprava jídelníčku, takže pít hodně čisté vody, nepřehánět to s mastným, kořeněným jídlem, s čokoládou a citrusy. Všechny tyto pokrmy jsou často podezřívány z toho, že nesou svůj podíl na zhoršování situace. Určitě bych taky zkusila doplněk stravy Acneon. Co se líčení týče, nepřehánějte to s vrstvami. Vím, jak je nepříjemné chodit s těmi vředy, ale čím méně make-upu a pudru, tím lépe. Když už se ale líčíte, tak používejte přípravky přímo na problematickou pleť a odličte se tak brzo, jak jen to bude možné.


Ekzém v obličeji je vždy nepříjemný a ačkoliv bych ráda poradila něco účinného, bohužel nebo možná bohudík nemám zkušenost, z níž bych mohla čerpat. Pokud ale Bioderma vyhovuje, tak bych se zaměřila na růžovou řadu pro citlivou pleť. Vedle micelární vody můžu doporučit ještě masku. Připadá mi mnohem lepší než varianta pro mastnou pleť.


Se suchými fleky po rukách si taky zažívám své. Jediné, co zabralo, byla kombinace rakytníkového balzámu od Saloos a potom kolagen Luxury Line od Iven Cosmetics. Ten je sice trochu nákladnější, ale zadržuje v pokožce vodu, čímž suchá místa rázně redukuje. Bohužel to ale není definitivní řešení a se změnou ročního období mi to vyskákalo znovu, takže přeji pevné nervy. =)

1 komentář:

Děkuji za tvůj feedback.