14 března 2014

"I Really Need That" List

Tak jako do Zlína zavítal první jarem vonící vánek, blíží se lehký vánek do mé peněženky. Vlastně to bude asi spíš pěkná vichřice. A abych se nestala obětí nákupního šílenství, sestavila jsem si něco na způsob wishlistu, jenže tohle nejsou jen tak nějaká přání, tohle je něco, co fakt potřebuji! (Takže jo, je to další z těch hlavně pro mě článků.)


Ano, uvědomuji si, že barevná škála je spíše podzimní, ale víte, nějak si nemůžu pomoct. Poslední dobou upřednostňuji jednoznačně tmavé a zemité barvy. Cítím se v nich tak nějak jistěji.

1. KALHOTY
Hořčicové a vínové kalhoty. Nechápu, jak jsem bez nich mohla až doteď žít! Každé ráno se probouzím a ptám se, proč mi ještě neleží v poličce. Představuji si nějaký tenký materiál a rozhodně ve stylu slimek.

2. KABELKY
Minulý týden zemřela další má kabelka, a tak již není zbytí. Potřebuji nováčky do týmu. Není to rozmar, vážně. Kabelka, jíž nosím do školy, je strašně neforemná a věci se mi v ní špatně nosí, potřebuji tedy něco pevného, co bude držet tvar, nenechá obsah se zhroutit na hromadu a nechat jej, aby mi dělal modřiny na nohách. A potom potřebuji nějakou menší mobil-doklady-peněženka-klíče-kindle kabelku pro volný čas. A chci, aby byla v tom pytlovém stylu. Vyobrazené kousky jsou opravdu jen nástinem, ty skutečné skvosty si ukážeme, až mi budou říkat mami.

3. BOTY
Mám krásné šedé jarní botičky, ale jak známo, na jaře prší, což moje princezny moc nezvládají, jelikož jsou děrované. A tak jsem se rozhodla pro šněrovací botky nad kotníky. A vypadají mnohem ženštěji a jemněji, než ty na obrázku, promise this.

4. KOŠILE
Tato košile je poněkud mimo téma, ale jelikož ji sháním už dva roky, dovoluji si ji na seznam zařadit i dnes. Jednou tě, moje milá, najdu!

A co vaše nákupní touhy a potřeby takhle na jaře?

3 komentáře:

  1. Hořčicové kalhoty ještě nemám, ale vínové (spíše červené) ano a taky nechápu jak jsem bez těhle barevných kalhot mohla žít:) dokáží krásně rozzářit outfit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já potřebju neustále něco. :)) A jak začne jaro tak tím více. V zimě nakupuju opravdu tak o polovinu méně, než na jaře a v létě.

    OdpovědětVymazat
  3. košieľ mám milion a stále ich nemám dosť :D a tá kabelka je uňo ňuňo!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj feedback.