30 března 2014

Jarní kosmetický kabát

Tak jako vyrážíme na jaře na nákupy oblečení, vyráží kosmetičtí maniaci na hon na jarní kosmetickou výbavu. Oni tak vyráží celoročně, ale jaro je jedna z omluv, která docela dobře funguje. Přece nemůžeme chodit ve vínové rtěnce, když to všude hraje růžovou, žlutou a bílou, že. A tohle je má omluva pro sobotní návštěvu DM.


Jak vidno na fotce, s prázdnou jsem neodešla a dokonce jsem ještě dostala slevu. Kromě toho jsem si našla další dvě omluvy pro nákup. 


Longlasting lipstick od Dermacolu v odstínu č.5 jsem stalkovala už delší dobu. Zářivka v obchodě příšerně zkresluje a já si pořád nebyla jistá, jestli je to fakt ta fuchsiová, kterou nutně potřebuji (kromě dalších nutností jako iPod na brusle a běhání, první díl Hunger Games a podobně). V sobotu jsem konečně došla do drogerie bez rtěnky, a tak jsem si odstín zkusila přímo na rty. Vypadalo to dobře, a tak si říkám, že i kdyby to nebyla ONA, tak mám další prima rtěnku, jejíž obdobu ještě nevlastním a jistě pro ni najdu využití. Doma jsem zjistila, že je to skutečně je onen odstín (myslím, že na fotce si je dost věrně podobný) a já si nemusím kupovat jeho dvojče od MACu. Jak povzbudivá zpráva pro mou kasu.

Výdrž je průměrná, ale přežije jednu sváču nebo pár napití. Na rtech se mi zdá příjemná, nijak zvlášť nevysušuje a ztrácí se rovnoměrně.



Druhým volním selháním je lak na nehty z kolekce Rita Ora od Rimmelu z řady 60 seconds. Bílý lak jsem potřebovala jako sůl, protože žádný nemám, čímž jsem si samozřejmě nákup odůvodnila. Nejprve jsem měla strach z shimmeru, ale jak se nakonec ukázalo, na nehtech je takřka zcela zanedbatelný. Za pade jsem vážně nadšená!



Nějaké větší recenze se dočkáte možná na rtěnku, lak shrnu v připravovaném článku o své sbírce. Mám jej na nehtech teprve pár hodin, uvidíme tedy, zda se bude vymykat své řadě či nikoliv.

3 komentáře:

  1. Mě to taky nutí nejvíc nakupovat na jaře. :) Hlavně i kvůli těm barvičkám.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych potřebovala takovýhle jarní nákup - tedy hlavně řasenka už je akutní :D a taky boty na jaro, nové šaty, pruhovaný svetřík atd. atd. atd. :D :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj feedback.