18 března 2014

(My) Red Obsession

Kdyby mi někdo řekl, že si s sebou na opuštěný ostrov mohu vzít jen jedno líčidlo, popadla bych korektor. Ale kdyby mi někdo řekl, že mu mám pomocí jednoho líčidla ukázat sebe samu, jako první bych drapla rtěnku. A zřejmě nějakou pěkně řvavou, nějakou, která jen těžko zapadá, nějakou kontroverzní. Asi Mossku v odstínu 09.

A právě ono určitě ztotožnění s rudými rtěnkami podnítilo tento článek. Kromě toho jsou ale červené rty v kurzu, proč si tedy nedopřát trochu agresivně vášnivé inspirace?





Rimmel
Odstín 890 z řady Moisture Renew Lipstick byl mou úplně první červenou rtěnkou a mám ji už hrůzu let. Pokud se nemýlím, tak už se dokonce ani neprodává a ani jej moc nenosím, ale byla má první, což z ní dělá nevyhoditelnou. Moc nevydrží, je plná třpytek a pigmentace je docela slabá.

Lasting Finish by Kate v odstínu 09 asi netřeba představovat. Pigmentace i výdrž vzhledem k ceně úžasná a ta barva! Kdo by ji nemiloval!


Alverde
Rtěnky v elegantním černém balení pochází z limitky, jež zdobila pulty DMka zhruba před rokem. Na rtech vypadají hodně podobně, pigmentace není závratná, výdrž zrovna tak, ale příjemně hydratují a na běžné nošení jsou ideální. Občas během dne přetřete, ze rtů mizí rovnoměrně a nezanechávají nehezké mapy.


Dermacol
Červený lesk od Dermacolu jsem si koupila někdy během čtvrťáku a bylo to první skutečně červené líčidlo v mé sbírce. Odstín bych popsala jako klasicky červený, na lesk má vcelku úctyhodnou výdrž i pigmentaci a neroztéká se všude kolem.

Rtěnky z kolekce Lip Seduction jsou dalším profláklým materiálem. Osobně jsou to mé nejoblíbenější rtěnky a č.12 jsem nosila během letošního i minulého podzimu a zimy takřka pořád. Výdrž je vcelku dobrá, nevysušují, pigmentace super. Jednoznačně mé nejoblíbenější rtěnky!


2 komentáře:

  1. Červené rtěnky naprosto miluju! ^^ Taky už se mi dělá hezká sbírka.

    OdpovědětVymazat
  2. červené rtěnky se mi na ostatních moc líbí.. přijde mi to krásné, zajímavé, nápadité ale zároven jednoduché... :)
    Jen na sobě jsem jí ještě neměla odvahu vyzkoušet.. nejdřív počkám, až mi sundají rovnátka, pak nějaké malé vybělování a pak hurá pro rudou rtěnku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj feedback.