26 dubna 2014

RECENZE: BB cream Pure Active od Garnier

Do drogerie jsem šla s jasně stanoveným cílem - koupit si nějakou micelárku. Byla zrovna akce na téměř půllitrový zázrak od Garnier, který je srovnáván s produktem Biodermy, a tak jsem ji hodila do košíku. A vtom na mě vykouklo  "BB" pro aknózní pleť. O BB od Garnier všichni víme své, ale přesto jsem neodolala, a tak vám mohu teď poreferovat o svých dojmech.



Jak už má Garnier tak ve zvyku, opět je krabička napodobeniny BB creamu plná slibů. Zmatnění, hydratace, snížení výskytu nedokonalostí, redukce černých teček, stahování pórů, zmírnění zarudnutí. To jsou všechno krásné sliby, ale můžeme tomu věřit?




První velký problém vidím tradičně v odstínu. Schválně jsem si jej po zkušenosti s variantou pro mastnou pleť koupila ve světlejší variantě. Blogger se dopustil na fotografii velkého zkreslení, ale i tak je asi patrné, že je krém poněkud tmavý na to, že se prohlašuje za typ pro světlejší pleť. Nejsem žádná porcelánová panenka a přesto bych jej snesla ještě o odstín či dva světlejší.


Na obalu je doporučeno krém vrstvit. Proti tomu se musím ohradit. I kdyby byl krém v takovém odstínu, který bych si mohla dovolit vrstvit, nebude to možné pro jeho konzistenci. Ta je krémovitější než v případě BB pro mastnou pleť, ale vodnatější než BB od Garnieru č.1, přesto však při snaze produkt navrstvit žmolkovatí a místy dokonce flekatí. Co se parfemace týče, je to klasika Garnier.

Jak vidno na první fotografii, krycí schopnosti jsou minimální. Hezky pleť sjednotí, ale mírně zalézá do vrásek a zároveň na pleti sedí. Po celou dobu si je jeho nositel velice dobře vědom, že na té pleti něco má a asi to nebude úplně každému příjemné. 

Na druhou stranu ale nemohu říct, že je to něco, co bych měla chuť hodit do koše a možná bych i zvažovala, že bych si jej koupila znovu. Pro mou pleť je vhodnější než krém pro mastnou, má o něco málo delší životnost a je to přesně ten typ výrobku pro hektické ráno, kdy si ani nechcete na ten obličej nic moc plácat. Odstín jsem se naučila řešit světlým Aknecolorem nebo jiným make-upem. Klíčovým faktorem pro mě je, že nezhoršuje stav pokožky a skutečně ji do jisté míry hydratuje. Při celodenním nošení však nesmí chybět v kabelce pudr.

Suma sumárum - BB cream Pure Active bych označila za fajn střední proud, kterým nic nezkazíte, ale musíte si být vědomi toho, že to není žádný zázrak.

4 komentáře:

  1. Tak ten jsem ještě v drogérii ani neviděla :).
    Jinak já mám ten normální BB od Garnieru a i když moc nekryje tak jsem si ho poslední dobou moc oblíbila, je lehký a cítím se s ním fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si jej zakoupila ale přesne jak píšeš: odstín Light je moc tmavý, je to jako Medium u jiných krémů....... a ješte to jde do oranžova, takže mi i přítel řekl že mam jakysi tmavy makeup že je to nepřirozene. Jinak se celý nevsákl, byla sem z něho mastná a celý den ulepená. Za mě teda dávám ne. Na akne vliv nemuzu posoudit behem tech 3 dnů co jsem ho zkousela...

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle jsem ještě neměla možnost vyzkoušet, mám ten klasický a ten je docela fajn, je trošku tmavší (mám medium), a proto jej využívám hlavně teď, když jsem se vrátila od moře :) Pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se naopak do tohoto bb zamilovala, je to můj bb crem, doteď sem používala jen make-up ale jsem zatím nadšená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj feedback.