06 dubna 2014

RECENZE: Sensibio Maska od Biodermy - Jedna maska vládne všem!

Jak už to tak bývá, čas od času si pleť prostě řekne, že si bude dělat, co se jí zlíbí. A tak mi napříč všemi světovými stranami na xichtíku vyrostlo pár pohoří. Jejich likvidace jako tradičně měla za následek pořádné vysušení. Osvědčené metody nezabíraly, když v tom mi zrak utkvěl na masce, jíž vlastním už měsíc a ještě jsem neměla čas ji vyzkoušet. Teď ten okamžik přišel.


Maska Sensibio od Biodermy je primárně určena pro citlivou pleť a jejím úkolem je zklidnit a zároveň hydratovat. Jak jsem se dočetla, v případě opravdu velkého podráždění či dehydratace se doporučuje masku nanést a nechat působit přes noc. To byl přesně můj případ, jak obstála?


Konzistence masky je krémová a velice dobře se jak nanáší, tak vstřebává. Aplikovala jsem ji ve dvou vrstvách, protože mě pleť docela nepříjemně pálila a loupala jsem se, kde to jen šlo. Měla jsem strach, že masku otřu do polštáře, ale přípravek se vstřebal během pár minut. Následně jsem měla pleť jako po natření olejíčkem nebo hodně hutným hydratačním krémem, zároveň ale nikde na tváři nezůstala nevstřebaná vrstva, kterou bych mohla použít na vydekorování povlečení mastným flekem.

Ráno jsem si opláchla obličej, smyla zbytky masky a nestačila se divit. V záhybech kolem nosu jsem ještě nějakou tu loupající se kůžičku měla, ale zbytek pleti byl hebký jako dětský prdelka a po suchých místech ani stopy. Měla jsem rovněž obavy, aby mi po masce nevyrašilo další akné, ale nestalo se. Udělala přesně to, co jsem od ní chtěla, takže vězte, že tuhle růžovou krásku už z ruky nedám a všem ostatním jedině doporučuji vyzkoušet!

1 komentář:

  1. mám ju doma, ale stále som ju nemala čas otestovať, myslím, že to musím napraviť:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj feedback.