13 května 2014

Pure skin: Face toner od Oriflame

Tento produkt jsem původně neplánovala recenzovat a více méně jej prostě jen tak nějak vypoužívat. Dostala jsem jej k narozeninám od babičky, takže jsem jej nechtěla rozhodně vyhodit a už jen proto mu dát aspoň nějaký prostor, takže jsem jej začala používat jakoby na dezinfekci či dočištění po masce. Více méně jsem od něj nic neočekávala, a tak jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistila, že něco skutečně s pletí dělá!


To zjištění přišlo ve chvíli, kdy mi došla micelárka od Biodermy a já neměla zrovna finance na koupi čehokoliv jiného na čištění pleti. Začala jsem tedy používat tento toner samostatně a on tedy konečně dostal prostor sám pro sebe.




Pleť je po jeho očištění velice jemná, nevysušená (ale hydratovaná bych taky zrovna neřekla). Musím uznat, že odličuje taky úctyhodně, jen se mi zdá, že to s ním trvá poněkud déle, než jak jsem zvyklá od jiných produktů. 


O tom, že funguje i na akné samo, jsem se přesvědčila naopak tak, že jsem jej na týden přestala používat a vyměnila jej za micelárku od Lancôme. Běžně na pleťovou hygienu používám něco na rychlé odlíčení, obyčejný krém pro hydrataci, "údržbový" krém na akné a mastnou pleť a právě toner na dočištění. V případě, že se mi vyrojí nějaký větší vřídek, tak samozřejmě můj oblíbený Akneroxid. Jakmile jsem však vysadila toner, najednou se všechny malé vřídky mohly zbláznit, aby mi osídlily pleť co nejrychleji. 

Hodnotím tedy tento produkt Oriflame velmi kladně. Myslím, že pro dospívající slečny, pro něž není akné vyloženě onemocněním, ale spíše "sezónní vyrážkou", která s pubertou odezní, bude určitě super na každodenní očistu. Pokud je pleť opravdu problematičtějšího rázu, nelze čekat zázraky, ale jak vidno na mně samé, ve správné kombinaci si jej lze rovněž oblíbit. A to že katalogové kosmetice vskutku nedůvěřuji.:)

6 komentářů:

  1. oriflame je celkovo fajn znacka podla mna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Áhoj, nominuji tě na Liebster award TAG, díky kterému o sobě řekneš svým čtenářům více. Otázky najdeš na následujícím odkazu. Hezký zbytek dne. :-)

    http://mrsmishellcz.blogspot.cz/2014/08/nekolik-faktu-diky-kterym-se-o-mne-vice.html

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá skvěle! :) já mám hodně ráda micelárnu lirene

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to dobře. Asi vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  5. it;s the best!
    http://amfaceless.blogspot.com/2015/05/nails-polish.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj feedback.